Szanowni Państwo
NOWA oficjalna strona internetowa Kampinoskiego Parku Narodowego została uruchomiona pod adresem:

Obecna strona będzie funkcjonować pod starym adresem, lecz nie będą pojawiać się na niej nowe informacje,
a obecnie na niej zawarte nie będą już aktualizowane.

Nową stronę wydano w ramach Projektu POIS.02.04.00-00-0001/15 „Promocja Parków Narodowych jako marki”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

JAK DOJECHAĆ Z WARSZAWY

Do dyrekcji parku i Centrum Edukacji w Izabelinie

- samochodem

dojazd od strony Bielan i Żoliborza (od granicy Warszawy ok. 10 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 35 min. jazdy)

ul. Wólczyńską do skrzyżowania z Arkuszową, następnie ul. Arkuszową do skrzyżowania z Estrady, dalej ul. 3 Maja przez Mościska, Laski i Izabelin do skrzyżowania z ul. Tetmajera (przy „witaczu” zapraszającym do centrum edukacji). Następnie ok. 750 m prosto.

- transportem publicznym

bezpośredni dojazd autobusem ZTM 210 jadącym z pętli Metro Młociny (ok. 20 min jazdy). Wysiąść należy na przystanku Urząd Gminy w Izabelinie, a następnie dojść ulicą Tetmajera ok. 750 m. Autobusem ZTM L-7 (wyłącznie w dni powszednie, tylko 6 razy dziennie) można dojechać do przystanku Urząd Gminy z Łomianek oraz Ożarowa Mazowieckiego.

Do Muzeum-Miejsce Pamięci Palmiry oraz parkingu i polany rekreacyjnej Pociecha

- samochodem (uwaga, kocie łby!)

dojazd od strony Bielan i Żoliborza (od granicy Warszawy ok. 30 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 50 min. jazdy)

ul. Wólczyńską do skrzyżowania z Arkuszową, następnie ul. Arkuszową do skrzyżowania z Estrady, dalej ul. 3 Maja przez Mościska, Laski, Izabelin i Truskaw,

przy pętli autobusowej w Truskawiu skręcić w prawo w ul. Skibińskiego, następnie tzw. Drogą Palmirską do parkingu w Pociesze lub przy muzeum.

dojazd od strony Łomianek (od granicy Warszawy ok. 25 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 40 min. jazdy)

ul. Marymoncką lub Wybrzeże Gdyńskie do ul. Pułkowej, a następnie ul. Kolejowej przez Łomianki, Dziekanów Leśny, i Nowy Dziekanów (trasa E77), skręcić na skrzyżowaniu w ul. Kusocińskiego, następnie tzw. Drogą Palmirską do parkingu w Pociesze lub przy muzeum.

- transportem publicznym

W okresie od maja do października bezpośredni dojazd do Muzeum okresowym autobusem 800 z przystanku Metro Młociny. Brak możliwości bezpośredniego dojazdu w pozostałych miesiącach. Dojazd autobusem ZTM 210 do pętli w Truskawiu a następnie należy dojść do polany ok. 2 km i do muzeum ok. 4 km. W sezonie

Do Ośrodka Dydaktyczno-Muzealnego w Granicy

- samochodem

dojazd od strony Bemowa i Woli (od granicy Warszawy ok. 40 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 1 godz. jazdy)

ul. Górczewską do ul. Warszawskiej przez Blizne Jasińskiego, Latchorzew, Zielonki, Koczargi, Borzęcin Duży, Zaborów, Zaoborówek, Leszno, gdzie ulica zmienia nazwę na Sochaczewska a następnie Chopina, którą należy jechać przez Grądy, Wiejcę i Kampinos (cały czas drogą nr 580), aż do skrzyżowania w Komorowie, gdzie należy skręcić w prawo (tu znak kierunkowy na ODM w Granicy, przy przystanku) i drogą dojechać do parkingu w Granicy.

- transportem publicznym

busem przewoźnika Motobuss kursującym na linii Sochaczew-Kampinos-Warszawa, z przystanku Warszawa, Marszałkowska – Sawa do Kampinos, ul. Chopina – park. Podróż busem trwa ok. 1 godz. Następnie dojść niebieskim szlakiem turystycznym do Granicy ok. 3 km.

Autobusem ZTM 719 z przystanku Os. Górczewska do przystanku Leszno, następnie przesiąść się do autobusu przewoźnika PKS Grodzisk Mazowiecki Sp. z o.o. i z przystanku Leszno dojechać do przystanku Kampinos. Podróż autobusami trwa ok. 1 godz. Następnie dojść niebieskim szlakiem turystycznym do Granicy ok. 3 km.

Do parkingu i polany rekreacyjnej Opaleń

- samochodem

dojazd od strony Bielan i Żoliborza (od granicy Warszawy ok. 2 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 25 min. jazdy)

podobnie jak w przypadku dojazdu do dyrekcji w Izabelinie, tylko na skrzyżowaniu z ul. Estrady należy skręcić w prawo, a następnie za Gościńcem pod Łosiem, przy „witaczu” w ul. Rękopis. Następnie ok. 0,5 km prosto do parkingu.

dojazd od strony Bielan-Młociny (od granicy Warszawy ok. 2 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 30 min. jazdy)

ul. Marymoncką lub Wybrzeże Gdyńskie do ul. Pułkowej, a następnie skręcić w lewo w ul. Dzierżoniowską lub Wóycickiego na wysokości Parku Mlocinskiego. Ul. Wóyciciego, przejechać wzdłuż Cmentarza Północnego, dojechać do skrzyżowania z ul. Wólczyńska, skręcić w prawo a następnie w lewo w ul. Estrady. Przed Gościńcem pod Łosiem, przy „witaczu” skręcić w ul. Rękopis. Następnie ok. 0,5 km prosto do parkingu.

- transportem publicznym

bezpośredni dojazd autobusem ZTM 110 jadącym z pętli Metro Marymont (ok. 20 min jazdy). Wysiąść należy na przystanku Energetyczna, a następnie dojść ulicą Rękopis ok. 0,5 km. Autobusem ZTM L-7 (wyłącznie w dni powszednie, tylko 6 razy dziennie) można dojechać do przystanku Energetyczna z Łomianek oraz Ożarowa Mazowieckiego.

Do parkingu i polany rekreacyjnej Lipków

- samochodem

dojazd od strony Bielan i Żoliborza (od granicy Warszawy ok. 15 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 40 min. jazdy)

ul. Wólczyńską do skrzyżowania z Arkuszową, następnie ul. Arkuszową do skrzyżowania z Estrady, dalej ul. 3 Maja przez Mościska, Laski i Izabelin do skrzyżowania z ul. Fedorowicza (przy Parafii św. Franciszka z Asyżu). Dojechać do pętli w Hornówku i dalej prosto ul. Lipkowską i Jakubowicza, gdzie skręcić w lewo przy Parafii Św. Rocha i dalej ok. 100 m do parkingu.

dojazd od strony Bemowa i Woli (od granicy Warszawy ok. 15 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 35 min. jazdy)

ul. Górczewską do ul. Warszawskiej przez Blizne Jasińskiego i Latchorzew. W Babicach Nowych skręcić w prawo w ul. Okulickiego a następnie przejechać ul. Sienkiewicza przez Stare Babice, dalej ul. Mościckiego i w Lipkowie ul. Jakubowicza, gdzie skręcić w prawo przy Parafii Św. Rocha i dalej ok. 100 m do parkingu.

- transportem publicznym

bezpośredni dojazd autobusem ZTM 714 jadącym z pętli Os. Górczewska (ok. 20 min jazdy). Wysiąść należy na końcowym przystanku Lipków-Muzeum, a następnie dojść ulicą Jakubowicza oraz szlakiem turystycznym ok. 0,5 m. Ponadto autobusem ZTM L18 można dojechać do przystanku Lipków ze Starych Babic. Z przystanku Lipków następnie należy dojść do polany ok. 1 km. Autobusem ZTM L-6 można dojechać do przystanku Lipków-Muzeum ze Starych Babic i Borzęcina. Z przystanku Lipków następnie należy dojść do polany ok. 0,5 km. Do Starych Babic – przystanek Rynek, z kolei można dojechać autobusem ZTM 712 z pętli Metro Młociny (ok. 30 min jazdy) lub 719 z pętli Os. Górczewska (ok. 10 min. jazdy). Autobusem ZTM L-7 (wyłącznie w dni powszednie, tylko 6 razy dziennie) można dojechać do przystanku Lipków z Łomianek oraz Ożarowa Mazowieckiego.

Do parkingu i polany rekreacyjnej Roztoka

- samochodem

dojazd od strony Bemowa i Woli (od granicy Warszawy ok. 35 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 50 min. jazdy)

ul. Górczewską do ul. Warszawskiej przez Blizne Jasińskiego, Latchorzew, Zielonki, Koczargi, Borzęcin Duży, Zaborów i Zaoborówek do Leszna (drogą nr 580), gdzie skręcić w prawo w ul. Partyzantów i drogą nr 579 do Roztoki; parking i punkt gastronomiczny będą widoczne po prawej stronie.

- transportem publicznym

brak bezpośredniego dojazdu. Dojazd autobusem ZTM 719 jadącym z pętli Os. Górczewska (ok. 40 min jazdy). Wysiąść należy na przystanku Leszno, a następnie dojść wzdłuż drogi nr 579 do Roztoki (uwaga, bardzo duży ruch samochodowy) ok. 6 km lub szlakami turystycznymi przez las – żółtym i czerwonym od strony zachodniej względem drogi 579 ok. 8,5 km lub żółtym i zielonym od strony wschodniej względem drogi 579 ok. 9,5 km.

Do Tułowic, Osady Puszczańskiej PTTK w Borku Tułowickim

- samochodem

dojazd od strony Bemowa i Woli (od granicy Warszawy ok. 55 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 1 godz. 10 min. jazdy)

tak jak do ODM w Granicy, tylko w Komorowie należy jechać dalej prosto drogą nr 580, aż do Woli Pasikońskiej, gdzie odbić w prawo na Brochów, omijając Sochaczew. Przejechać prosto przez Strojec, Mokas, Las Wólka Smolarna do Malanowa, gdzie skręcić w prawo w drogę nr 705 i jechać do Tułowic.

dojazd od strony Bielan-Młociny (od granicy Warszawy ok. 50 min. jazdy; ze Śródmieścia ok. 1 godz. 10 min. jazdy)

ul. Marymoncką lub Wybrzeże Gdyńskie do ul. Pułkowej, następnie Kolejowej i Warszawskiej drogą nr 7 do Kazunia Nowego, dalej drogą nr 575 przez Stare Grochale, Gniewniewice, Wilków, Secymin Polski, Kromnów i w Śladowie skręcić w lewo w drogę nr 705 na Sochaczew, dalej przez Las do Wilczy Tułowskich i Tułowic.

- transportem publicznym

brak bezpośredniego dojazdu. Dojazd do Sochaczewa pociągiem Kolei Mazowieckich lub PKP Intercity ze stacji Warszawa Wschodnia lub busem przewoźnika Motobuss kursującym na linii Sochaczew-Kampinos-Warszawa, z przystanku Warszawa, Marszałkowska – Sawa. Przejazd ok. 1 godz. Z Sochaczewa należy się przesiąść do autobusu PKS Grodzisk Mazowiecki i wysiąść na przystanku Tułowice (ok. 30 min jazdy). Dalej pieszo ok. 200 m na północ w stronę Borku Tułowickiego.